ضعف نمایش برخی بنرهای تبلیغاتی

ضعف نمایش برخی بنرهای تبلیغاتی

وقتی به مرور برخی سایت های اینترنتی می پردازیم با یک مشکل اساسی در یک بنر تبلیغاتی مواجه شدیم ، نمایش این بنر از انجایی که برای یک مطرح بود و مطمئنا از انجایی تبلیغات زیادی در سطح اینترنت این برند انجام می دهد . برای ما جای تعجب داشت که چرا به این نکته ی بسیار مهم توجه نشده بود .

خصوصا زمانی که این طرح در سایت بزرگ در حال نمایش است و میلیون کاربرد در طی روز از این بنر دیدن می کنند .

بنر کارگزاری فارابی که در حوزه خدمات بورس فعالیت می کند یک مشکل بزرگ دارد ، آن عدم ریسایز صحیح و در پی آن افت کیفیت تصویر و دفورم شدن بنر است . اگر شما به طرح زیر نگاهی بیاندازید کاملا این موضوع را درک می کنید که چرا در این باره صحبت میکنیم .

آیا شما هم مثل ما این کیفیت پایین یا به نوعی تار بودن عناصر استفاده شده در بنر و متن های ان را می بینید .

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *